IvRM promoot landelijk ICT-onderzoek COMMIT
- Bureaus
- 7 mei 2015 @ 09:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Co-creatiePromotiePRInnovatieOnderzoek
- 7 mei 2015 @ 09:05
- Redactie Bureaus
COMMIT/, de publiek-private samenwerking op het gebied van Nederlands ICT onderzoek, heeft IvRM geselecteerd als communicatiebureau. IvRM gaat COMMIT/ ondersteunen bij haar Public Relations. 'Innovatie in ICT moet de aandacht krijgen die het verdient.'
Doel van COMMIT/ is om de zichtbaarheid van de organisatie te vergroten en de individuele onderzoeksprojecten, valorisatietrajecten en concrete toepassingsmogelijkheden meer voor het voetlicht te brengen. De PR-activiteiten dienen daarnaast vanuit de wetenschappelijk gefundeerde inhoud bij te dragen aan het versterken van de autoriteitspositie van COMMIT/.
Arnold Smeulders, directeur bij COMMIT/: ‘Bij onderzoek naar ICT-innovaties wordt veelal direct in toepassingsmogelijkheden gedacht. Dit is jammer, omdat er vanuit de kennis die bij wetenschappelijk onderzoek wordt opgedaan - met name op ICT-gebied - een enorme hoeveelheid tools te realiseren zijn voor uiteenlopende sectoren en doeleinden in Nederland en de wereld. Met name de onderzoeken zelf zouden meer aandacht moeten krijgen. We vertrouwen erop dat onze onderzoeken en de brede inzetbaarheid van de uitkomsten met behulp van IvRM passend onder de aandacht worden gebracht bij diverse stakeholders.’
‘Wij zijn er trots op dat we voor COMMIT/ aan de slag gaan', reageert Peter Davina, directeur van IvRM. 'De eerdere, projectmatige samenwerking voor The Big Future of Data event is vorig jaar zeer goed en prettig verlopen. COMMIT/ heeft door de grote variatie aan maatschappelijk relevante ICT-onderzoeken veel kennis in huis, maar ook veel praktijkervaring door de samenwerking met bedrijven. Deze kennis en ervaring op het gebied van ICT-innovaties moet de aandacht krijgen die het verdient.'
COMMIT/ brengt wetenschappelijk onderzoek en (non-)profit organisaties samen in ICT-projecten binnen de belangrijkste economische sectoren van Nederland voor het onderzoeken en ontwikkelingen van grensverleggende producten en diensten. Binnen COMMIT/ werken meer dan 100 partijen, universiteiten en technologische instituten en tachtig grote en kleine bedrijven, samen aan projecten die op internationaal niveau een belangrijke rol spelen. Daarmee draagt de organisatie bij aan de versterking van de topsectoren en de voorsprong van Nederland als kennisland.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- organisatie
- onderzoek
- Peter Davina
- PR-bureau
- samenwerking
- IvRM
- publiek-privaat
- COMMIT
- communicatie
- ICT
- innovatie
- PR
- Arnold Smeulders
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing