JWT laat zieke kinderen AMC optreden op vrijmarkt

JWT laat zieke kinderen AMC optreden op vrijmarkt
  • Bureaus
  • 4 mei 2015 @ 10:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesZiekenhuisEvenement

De huidige feestdagen gaan een beetje voorbij aan kinderen in het ziekenhuis. Daar hebben JWT Amsterdam en het Emma Kinderziekenhuis AMC wat op gevonden. Beide partijen willen dat kinderen geen dag van hun leven missen. Daarom konden ze op Koningsdag vanuit het ziekenhuis toch meedoen aan de KinderVrijmarkt in het Vondelpark. Op afstand.

Er werd een interactieve live verbinding opgezet tussen het Emma Kinderziekenhuis AMC en het Vondelpark. Zo stonden de kinderen direct in contact met het publiek en traden ze op alsof ze echt in het Vondelpark waren. En verdienden ze natuurlijk een zakcentje bij.

Maar het belangrijkste is dat ze, ondanks hun ziekte, deel waren van het feest. Net als alle andere kinderen. En ook dit jaar een onvergetelijke Koningsdag hadden.

De Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC heeft als doel fondsen te werven voor het Emma Kinderziekenhuis AMC. Fondsen die innovatieve behandelingen mede mogelijk maken. Het geld wordt besteed aan wetenschappelijk onderzoek, goede faciliteiten en het verbeteren van de psychosociale omstandigheden waarin kinderen en hun ouders in het ziekenhuis verkeren. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken