Lindblom verzorgt marketing-PR voor Madurodam

Lindblom verzorgt marketing-PR voor Madurodam
  • Bureaus
  • 8 mei 2015 @ 11:18
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatie

PR-bureau Lindblom uit Den Haag is aan de slag gegaan voor drie nieuwe opdrachtgevers: Madurodam, Schoonenberg Hoorcomfort en Zelfstandige Klinieken Nederland. Sinds kort ondersteunt Lindblom Madurodam bij haar corporate communicatie en marketing-PR.

In Nederland weet bijna iedereen dat Madurodam in Den Haag ligt en bijna iedereen is er als kind geweest of komt er met kinderen. Maar wat bijna niemand weet, is dat alle opbrengsten van Madurodam gaan naar goede doelen voor kinderen.

Na een pitch heeft Schoonenberg Hoorcomfort Lindblom gekozen voor haar PR-advisering en -ondersteuning. Schoonenberg is al ruim 85 jaar de hoorspecialist van Nederland. Met meer dan 200 winkels en Expertise Centra is Schoonenberg marktleider in Nederland.

Ook na een pitch koos Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN), de brancheorganisatie voor zelfstandige klinieken in Nederland, voor Lindblom. ZKN bestaat 25 jaar en Lindblom ondersteunt ZKN bij haar corporate communicatie en stakeholdercommunicatie in dit belangrijke lustrumjaar.

www.lindblom.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken