Martijn van der Rijken creative director bij BrandBase
- Bureaus
- 18 mei 2015 @ 13:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingPersonaliaActivatieCreatieStrategie
- 18 mei 2015 @ 13:59
- Redactie Bureaus
Martijn van der Rijken versterkt reclamebureau BrandBase als creative director. Ruim acht jaar vervulde hij dezelfde functie bij NOISE, waarvan vijf jaar als partner. Daar werkte hij op klanten als Coca-Cola, Het Rode Kruis, ING en FrieslandCampina. Eerder was Van der Rijken werkzaam bij TBWA\Tequila, Qi en Fabrique.
‘BrandBase is zich snel en breed aan het ontwikkelen en daar ga ik aan meebouwen', laat Van der Rijken (41) weten. 'Ik werd getriggerd door het credo “We make people smile”. BrandBase is gespecialiseerd in slimme off- en online activatieprogramma's, met veelal een live component. Hierdoor creëer je als merk een waardevolle ervaring bij je doelgroep. Door deze activaties op een aantrekkelijke wijze in beeld te brengen, zorg je dat een grotere doelgroep dezelfde positieve merkervaring geboden wordt.’
Door groei op bestaande klanten en enkele nieuwe opdrachtgevers was er binnen BrandBase behoefte aan een ervaren creative director. Directeur Marvin Pupping: ‘Wij creëren vaak omvangrijke activatieprogramma’s waarbij een groot idee een crossmediale invulling krijgt. De ervaring van Martijn, ook op het gebied van online, past hier heel erg goed bij en hij kan onze activaties weer een stap verder brengen.’
BrandBase is een reclamebureau gespecialiseerd in merkactivatie-programma’s. Het bureau werkt onder meer voor Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland en Marktplaats.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Fabrique
- NOISE
- merkactivatie
- TBWA
- BrandBase
- Martijn van der Rijken
- reclamebureau
- creatie
- bureau
- creative director
- Tequila
- Qi
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing