Martijn van der Rijken creative director bij BrandBase

Martijn van der Rijken creative director bij BrandBase
  • Bureaus
  • 18 mei 2015 @ 13:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPersonaliaActivatieCreatieStrategie

Martijn van der Rijken versterkt reclamebureau BrandBase als creative director. Ruim acht jaar vervulde hij dezelfde functie bij NOISE, waarvan vijf jaar als partner. Daar werkte hij op klanten als Coca-Cola, Het Rode Kruis, ING en FrieslandCampina. Eerder was Van der Rijken werkzaam bij TBWA\Tequila, Qi en Fabrique.

‘BrandBase is zich snel en breed aan het ontwikkelen en daar ga ik aan meebouwen', laat Van der Rijken (41) weten. 'Ik werd getriggerd door het credo “We make people smile”. BrandBase is gespecialiseerd in slimme off- en online activatieprogramma's, met veelal een live component. Hierdoor creëer je als merk een waardevolle ervaring bij je doelgroep. Door deze activaties op een aantrekkelijke wijze in beeld te brengen, zorg je dat een grotere doelgroep dezelfde positieve merkervaring geboden wordt.’

Door groei op bestaande klanten en enkele nieuwe opdrachtgevers was er binnen BrandBase behoefte aan een ervaren creative director. Directeur Marvin Pupping: ‘Wij creëren vaak omvangrijke activatieprogramma’s waarbij een groot idee een crossmediale invulling krijgt. De ervaring van Martijn, ook op het gebied van online, past hier heel erg goed bij en hij kan onze activaties weer een stap verder brengen.’

BrandBase is een reclamebureau gespecialiseerd in merkactivatie-programma’s. Het bureau werkt onder meer voor Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland en Marktplaats. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken