SAN maakt shortlists ABC Accenten bekend

SAN maakt shortlists ABC Accenten bekend
  • Bureaus
  • 1 mei 2015 @ 14:42
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardCampagnesKlantenReclame

De ABC-jury van Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de shortlists voor de drie ABC Accenten 2014 vastgesteld. Dit zijn de prijzen voor Adverteerder en Bureau van het Jaar en de Consistent Accent.

Adverteerder van het Jaar 2014: 
• Jumbo Supermarkten, NS en Triodos Bank

Bureau van het Jaar 2014:
• ACHTUNG, Alfred International en N=5

Consistent Accent 2014:
• Andrélon, Calvé Pindakaas en Telfort

Alle negen genomineerden presenteren hun case op 12 mei aan de ABC-jury op kantoor bij PwC in Amsterdam. De ABC-jury staat onder leiding van Prof. Gerlach Cerfontaine.

De uitreiking van de SAN Accenten, ABC Accenten en dit jaar voor het eerst ook de jonge bureauprijs New Kids on the Block (bekijk de drie finalisten hier) vindt plaats op donderdag 28 mei 2015 in Studio 21 te Hilversum.
 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken