Hollandse beelden centraal in campagne Coca-Cola
- Bureaus
- 19 jun 2015 @ 18:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 19 jun 2015 @ 18:11
- Redactie Bureaus
Tulpen, molens en kledendracht, Coca-Cola lanceert een nieuwe campagne met een Hollands tintje. De iconische Hollandse visuals zijn onderdeel van de nieuwe Choose Coca-Cola-campagne, waarmee het merk de keuze aan varianten binnen het complete productportfolio benadrukt.
De vrolijke beelden zijn vanaf nu op abri’s door heel Nederland te bewonderen. Er zijn zelfs speciale lokale uitingen ontworpen: van het Amsterdammertje op steigerdoek in Amsterdam tot de Ooievaar op pilaren in Den Haag. In Amsterdam, Rotterdam en Den Haag rijden ook speciale trams met de ontwerpen.
De nieuwe campagne zet de vier Coca-Cola varianten op krachtige wijze naast elkaar neer en brengt zo de onlangs gelanceerde één-merkstrategie tot leven.
Jeroen Lampe, senior brand activation manager Coca-Cola Nederland: “Dit jaar hebben we al onze varianten samengevoegd onder één Coca-Cola-familie. Met deze nieuwe campagne onderstrepen we dat er voor iedereen een Coca-Cola is, ongeacht de behoefte of gelegenheid. Daarnaast toveren deze vrolijke Nederlandse beelden een glimlach op je gezicht. Dat sluit perfect aan op onze boodschap: Choose Happiness.”
Tv-commercial
Naast de buitenreclame, lanceert Coca-Cola een nieuwe tv-commercial die op speelse manier in beeld brengt welke impact het merk de afgelopen jaren heeft gehad. De commercial bestaat uit een combinatie van nieuw materiaal en archiefbeelden en uit de jaren ’80 en ’90.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing