ING lanceert nieuwe campagne 'Vooroplopen'

ING lanceert nieuwe campagne 'Vooroplopen'
  • Bureaus
  • 1 jun 2015 @ 14:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommercialsInnovatieMarketingMediastrategieCampagnes

ING start vandaag met een nieuwe campagne waarin de focus ligt op hoe Nederland vooroploopt op het gebied van technologie en innovatie. In een vooruitstrevend land als Nederland kun je als bank natuurlijk niet achterblijven, vindt ING. Daarom wil de bank steeds de nieuwste technieken toepassen, 'zodat ING-klanten de vaart erin kunnen houden'.

De ‘Vooroplopen’-campagne (de derde in de nieuwe collagestijl) bestaat naast een tv-commercial uit een webpagina, waarin alle innovaties van ING zijn verzameld, een content-laag en een radiocommercial. JWT Amsterdam is wederom verantwoordelijk voor de campagne.

Credits

Campagne: 'Voorop lopen'
Klant: ING Nederland
Bureau: JWT Amsterdam
Creatieve directie: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Creatie: Arnout Robbe, Paul Wagenmaker
Productiemaatschappij: Caviar Amsterdam
Regie/Redactie: Bill Tanaka
Verantwoordelijk bij klant: Johan van der Zanden, Louise Meijer 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken