Jack de Graaff en Joke Pronk adviseren Burst

Jack de Graaff en Joke Pronk adviseren Burst
  • Bureaus
  • 18 jun 2015 @ 09:44
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieDigitaalPersonaliaZakelijkE-marketing

Digitaal bureau Burst stelt Jack de Graaff en Joke Pronk aan als Raad van Advies. Hiermee wil met managementteam de verdere uitbouw van Burst versterken. De RvA zal adviseren op het gebied van strategie en koers.

Burst beschouwt de realisatie van de RvA als een belangrijke stap in het verder professioneel vormgeven van de toekomst van Burst. Het internetbureau is de afgelopen drie jaar uitgeroepen tot een van de snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland, en dat vraagt om strategische versterking, aldus Hans Maltha, managing partner van Burst. De specifieke kennis en ervaring van de Graaff en Pronk zal hier een waardevolle bijdrage aan leveren.

Jack de Graaff heeft zijn sporen verdiend in de reclamewereld, onder andere als CEO van Publicis. Joke Pronk neemt haar ruime marketingervaring mee, die ze heeft opgedaan bij onder andere Ahold en HAK. Burst heeft de ambitie om de RvA uit te breiden met een derde persoon.

Hans Maltha: 'We zijn ontzettend blij dat we Jack en Joke aan ons hebben weten te binden. De kennis die zij meebrengen is van onschatbare waarde. We kijken er dan ook naar uit om samen met hen Burst verder uit te bouwen tot wereldspeler.'

Burst is een digital production agency voor grensoverschrijdende online campagnes, webshops en websites. Werkt voor merken met ambitie, zoals Allsecur, DELTA, Hero, Joolz, Mazda en Mentos.

'Fascinerend om te zien hoe drie TU Delft-studenten vanuit hun studentenkamer een bedrijf van de grond hebben getrokken, dat inmiddels een volwassen positie inneemt in de digitale bureauwereld', zegt Jack de Graaff.

Joke Pronk: 'Heel inspirerend om mee te denken met dit innovatieve en ondernemende team in de snel veranderde digitale wereld.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken