JongeHonden cancellen bus, maar vliegen met Transavia naar Cannes
- Bureaus
- 18 jun 2015 @ 16:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - EvenementCreatieCannesContent
- 18 jun 2015 @ 16:25
- Redactie Bureaus
Voor het eerst in meer dan twintig jaar gaat stichting JongeHonden zonder bus naar Cannes. In plaats daarvan vliegen de veertig jonge creatieven naar het festival met luchtvaartmaatschappij Transavia. Daar hoort natuurlijk een eigen merknaam bij: JongeHonden Air.
Speciaal voor de gelegenheid hebben de JongeHonden samen met Transavia een uniek in-flight magazine gecreëerd, JongeHonden Air. Het exclusieve magazine vind je vier dagen lang in de vluchten van Transavia tussen Amsterdam en Nice.
Waarom niet met de bus?
De bus was al jaren niet meer goedkoper dan vliegen, maar door onze parkeerplek pal naast het Palais het dubbel en dwars waard. Het grootste visitekaartje ter wereld. Doordat inmiddels de hele Croisette wordt verhuurd aan bedrijven met aanzienlijk meer budget kwam onze parkeerplek echter steeds meer onder druk te staan.
Toen ons dit jaar enkel een plek bij de achteringang kon worden geboden was de maat vol. We gingen niet naast de prullenbakken staan, dat is de bus onwaardig. Bovendien zou geen hond hem daar zien. Met pijn in ons hart hebben we moeten besluiten de bus dit jaar thuis te laten.
JongeHonden Air
Om onze merken, vriendjes en ambitieuze leden toch hun moment in de spotlight te bieden hebben we contact gezocht met Transavia. Het idee van een eigen in-flight magazine leek ons vergezocht maar Transavia reageerde direct enorm enthousiast.
In het magazine, ontworpen door 51North en Artbox, vind je alles over de meest talentvolle teams van Nederland, verhalen over jonge honden in het buitenland, spelletjes, waardebonnen, ansichtkaarten en nog veel meer.
Hans Nijman, hoofd Crew & Flight Support van Transavia: 'Het vervoer van huisdieren bij ons aan boord is aan regels gebonden. In een kennel, onder de stoel en niet meer dan drie per vlucht. Voor de JongeHonden maken we graag een uitzondering: we nemen ze allemaal mee! Inspiratie, motivatie en energie spatten van het magazine af. Op deze JongenHonden is ‘the sky is the limit’ van toepassing.'
De enige manier om het magazine in handen te krijgen is een vlucht naar Nice te pakken met Transavia van zaterdag 20 t/ot en met dinsdag 22 juni.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing