Li Moon aan de slag met groeiambitie Op=Op Voordeelshop
- Bureaus
- 22 jun 2015 @ 13:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CreatieInstore marketingStrategieKlanten
- 22 jun 2015 @ 13:15
- Redactie Bureaus
Retailreclamebureau Li Moon gaat discounter Op=Op Voordeelshop ondersteunen bij het realiseren van de groeiambitie. Op=Op Voordeelshop opende onlangs zijn honderdste winkel en verkoopt A-merken op het gebied van persoonlijke verzorging, schoonmaakartikelen en wasmiddelen. De retailer wil de komende jaren doorgroeien naar 300 winkels.
'De afgelopen jaren is Op=Op Voordeelshop explosief gegroeid', zegt Alexander Nijeboer, commercieel directeur bij Li Moon. 'Wij zien in Op=Op Voordeelshop een formule die barst van de potentie. Dit is een goed moment om de formule als retailmerk te gaan versterken.' Li Moon zal de uitstraling gaan restylen en de marketingstrategie uitwerken en vormgeven.
'Wij zijn er trots op dat Op=Op Voordeelshop voor ons kiest', zegt Nijeboer. 'Wij voelen ons als een vis in het water bij resultaatgerichte retailers met een sterke focus op groei. Ik beschouw het als een groot compliment voor ons team dat we met Action, KwikFit en Op=Op Voordeelshop voor drie van de meest ambitieuze retailers van dit moment werken.'
Overname Dirx
Afgelopen mei nam Li Moon na vijf jaar afscheid van drogisterijketen Dirx waar het retailreclamebureau aan het merk Dirx bouwde en de strategie mede bepaalde. Dirx werd door A.S. Watson overgenomen, waarbij de winkels aan de formules van Kruitvat en Trekpleister worden toegevoegd. Met Op=Op Voordeelshop heeft Li Moon een ambitieuze vervanger voor Dirx gevonden.
Li Moon is een strategisch reclamebureau, gespecialiseerd in converterende klantcommunicatie. 'In onze communicatiestrategieën zijn de twee belangrijkste pijlers altijd klantvriendelijkheid en conversie', zegt Nijeboer. Naast Action, KwikFit en Op=Op Voordeelshop werkt Li Moon ook voor Transavia, Philips en DirckIII.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- wtore
- groei
- retail
- strategie
- Drix
- bureau
- instore
- Li Moon
- Op=Op Voordeelshop
- Alexander Nijeboer
- reclamebureau
- shop
- klant
- winkel
- communicatie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing