TamTam verbouwt Mijnwebwinkel
- Bureaus
- 10 jun 2015 @ 08:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WebwinkelPitchesWebsiteStrategie
- 10 jun 2015 @ 08:20
- Redactie Bureaus
Mijnwebwinkel heeft na een pitch gekozen voor TamTam voor de ontwikkeling van een nieuwe website. Samen gaan beide partijen het merkconcept op papier zetten en kijken hoe Mijnwebwinkel uniek kan blijven binnen de markt.
Het platform moet laagdrempelig, plezierig en persoonlijk zijn. Om aan te sluiten op de huidige tijdsgeest moet de website toegankelijk zijn op ieder device, op ieder moment van de dag. Mijnwebwinkel wil de start van het online succes van de webwinkels zijn door persoonlijke aandacht en begeleiding, ongeacht de hoeveelheid kennis waar klanten over beschikken.
TamTam en Mijnwebwinkel werken in nauw verband samen en zullen als echt co-create team het concept, design, de content, bouw en SEO neerzetten.
'De keuze voor TamTam was al vrij snel duidelijk', aldus Alex Pansier, eigenaar van Mijnwebwinkel. 'Hun ervaring met grote klanten en platforms klonk meteen door in hun ideeën. Het vertalen naar de doelgroep en zorgen dat mensen een platform ook echt gaan gebruiken, is iets waar TamTam bekend om staat. De samenwerking verloopt super en we verheugen ons al op het eindresultaat.'
Max Pinas van TamTam: 'Wij zijn ontzettend blij met de samenwerking met Mijnwebwinkel. Deze doelgroep is super interessant en de groeiambities ook. Het co-creëren is het leukste en zo kom je zeker tot het beste resultaat.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Max Pinas
- merkconcept
- Mijnwebwinkel
- TamTam
- webwinkel
- webshop
- website
- bureau
- e- commerce
- pitch
- Alex Pansier
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing