Henriette Wyers en Mijke de Jong naar LEWIS Amsterdam
- Bureaus
- 17 jul 2015 @ 11:07
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 17 jul 2015 @ 11:07
- Redactie Bureaus
LEWIS PR heeft het team in Amsterdam uitgebreid met twee nieuwe PR-consultants. Henriette Wyers en Mijke de Jong zijn bij het internationale bureau aan de slag gegaan om het groeiende klantenbestand te bedienen. Beiden hebben de afgelopen jaren ruime ervaring in het PR-vak opgedaan en brengen een groot (media)netwerk met zich mee.
Henriette was voorheen werkzaam bij USP Marketing PR. Vervolgens bekleedde zij de functie van PR-manager en woordvoerder bij Corendon waarna ze bij ExPRtease aan de slag is gegaan. Zij heeft nu de stap naar LEWIS gemaakt vanwege de internationale slagkracht van het bureau. “Na ruim acht jaar werkzaam te zijn in de PR-wereld, ging ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Deze heb ik bij LEWIS gevonden; een continu innoverende speler die mij de kans biedt om me in een internationale omgeving verder te ontwikkelen.”
Mijke heeft in het verleden bij Spice PR en vervolgens Grayling gewerkt, waar zij verantwoordelijk was voor de PR-campagnes van bekende merken zoals Primark, BBC, LEGO en Leolux. Ook Mijke kijkt ernaar uit om haar loopbaan voort te zetten bij LEWIS: 'Het team is erg enthousiast en gedreven. Verder spreken het gevarieerde klantenpakket, het internationale karakter en de groeiambitie van het bedrijf mij erg aan.'
LEWIS Amsterdam is de tweede vestiging van het internationale PR-bureau in Nederland, naast Eindhoven. Het kantoor vierde onlangs zijn driejarige bestaan. Sinds de opening heeft LEWIS in Amsterdam een stabiele groei gekend en werkt vanuit deze vestiging voor klanten zoals ActiePagina.nl, 20th Century Fox Home Entertainment en Deezer.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing