Loek Gussenhoven (Coppen) nieuwe eigenaar van Dim
- Bureaus
- 14 jul 2015 @ 15:12
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieBrandingVerkoopCommunicatieMarketing
- 14 jul 2015 @ 15:12
- Redactie Bureaus
Communicatiebureau Dim heeft sinds 1 juli een nieuwe directeur-eigenaar: Loek Gussenhoven. Daarmee wordt het bureau uit Tegelen een zusterbedrijf van Coppen en VermeulenCoppen, twee andere bureaus van Gussenhoven. Door deze samenwerking ontstaat er een nieuwe Limburgse bureaucombinatie met als belangrijkste competentie 'total branding'.
Jaap Canjels, momenteel directeur van Dim, gaat binnen het bureau fulltime aan de slag als (online) communicatieadviseur. Bert Canjels, oprichter van Dim, blijft voor een beperkt aantal uren als adviseur aan Dim verbonden.
Loek Gussenhoven: 'Dim heeft een bewezen staat van dienst als het gaat om communicatiestrategie en uitvoering, ruimtelijk design, webbouw en social media. Coppen is sterk in strategische marketing en communicatie, het ontwikkelen van creatieve concepten en het voeren van (online) campagnes. En VermeulenCoppen is de corporate en packaging design specialist. Deze drie-eenheid zorgt er samen voor dat alle contactmomenten tussen klant en merk vanuit één overkoepelende merkpositionering worden ingevuld en optimaal op elkaar worden afgestemd. Een integrale manier van werken waarvan onze klanten de vruchten gaan plukken.'
Vanaf 13 juli werken alle medewerkers van Dim, Coppen en VermeulenCoppen samen vanuit het pand van Dim (zie foto) aan de Kaldenkerkerweg in Tegelen, gemeente Venlo. Daarnaast wordt er in kleine teams dicht bij de klant gewerkt vanuit kantoren in Maastricht, Hoensbroek, Roermond en Düsseldorf.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- directeur
- verkoop
- Loek Gussenhoven
- branding
- social media
- Limburg
- eigenaar
- Coppen
- bedrijf
- overname
- marketing
- design
- Dim
- communicatie
- VermeulenCoppen
- Tegelen
- bureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk 4 keer genomineerd voor...
- Kruidvat wil autoriteit op gebied van beauty worden
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Woedend wint Samsung Climate Solutions pitch
- Chocomel aast op samenwerking met Hak
- ING-campagne rond en in Schiphol draait om ‘unieke verhalen’
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing