Mirjam van der Werff operations manager One Shoe

Mirjam van der Werff operations manager One Shoe
  • Bureaus
  • 2 jul 2015 @ 12:22
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaZakelijkStrategie

Internet- en reclamebureau One Shoe breidt het management verder uit met de komst van Mirjam van der Werff in de rol van Operations Manager. Zij zal samen met oprichters Floris Derksen en Michel van Velde de dagelijkse leiding over het snel groeiende bureau voeren.

Van der Werff (38) werkte de afgelopen vijftien jaar als (senior) traffic manager bij onder meer PPGH/JWT, Saatchi & Saatchi, UbachsWisbrun, LOWE en V&D. Per 1 juni heeft zij plaatsgenomen in het management van One Shoe waar zij eindverantwoordelijk is voor alle operationele processen binnen het bureau.

Van der Werff: 'Met mijn achtergrond in advertising kan ik een hele mooie bijdrage leveren aan de verdere integratie van traditioneel en digitaal in de campagnes van One Shoe. Ik vind het een uitdaging dit proces samen met het team vorm te gaan geven.'

Internet- en reclamebureau One Shoe is opgericht in 2006 en heeft inmiddels ruim 40 specialisten in dienst op het gebied van merkstrategie, advertising, design, UX, web- en mobile development. One Shoe is gevestigd in Utrecht en werkt o.a. voor DHL, ING, Makelaarsland, ONVZ, PostNL, Rijkswaterstaat, Universiteit Utrecht en Walibi.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken