SuperRebel duikt in bed met P1 Underwear

SuperRebel duikt in bed met P1 Underwear
  • Bureaus
  • 27 jul 2015 @ 12:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebwinkelKlantenMerkenBrandingCreatie

SuperRebel is het nieuwe bureau van P1 Underwear. Dit nieuwe merk is opgericht door onderneemster Pauline Mulder. P1 Underwear ('designed by women for men') heeft als doel een sterke speler te worden in de categorie boxershorts.

SuperRebel heeft het merk volledig ontwikkeld, van positionering en naam tot verpakkingen. 'Zoals bekend houden we van dominante branding en zoeken we graag de grens op', zegt creative director annex CEO Lodewijk Varossieau van SuperRebel. 'Ook met dit nieuwe merk gaan we dit doen. In de campagnes gaan we de grenzen opzoeken en is Olympische zwemmer Sebastiaan Verschuren de held.'

Het nieuwe merk, dat is geregisteerd in samenwerking met Merk-Echt Merkenbureau, ligt vanaf 1 september in de winkels. Eveneens vanaf die datum zal de nieuwe webshop live zijn. Varossieau: 'Houd dus www.p1underwear.com en Facebook in de gaten.' De tagline is alvast prikkelend: 'Cover your ass.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken