UNICEF Nederland kiest voor MediaScience

UNICEF Nederland kiest voor MediaScience
  • Bureaus
  • 24 jul 2015 @ 08:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaDigitaalMediabureau

Na een oriëntatie bij verschillende bureaus heeft UNICEF Nederland gekozen om het advertising deel van haar social account onder te brengen bij digitaal marketingbureau MediaScience. Social media is een belangrijk kanaal geworden voor UNICEF om haar doelgroep te bereiken.

Tot nu toe deed UNICEF social media intern. Voor UNICEF is nu het moment aangebroken om een bureau aan te haken voor haar specialisme en kennis op het gebied van social media. De eerste campagnes verzorgd door MediaScience staan inmiddels al live.

Saskia Fagnotti, Media Coördinator UNICEF: “Social media is al lange tijd een onderdeel van onze online communicatiemix. Echter, wij denken dat dit optimaler kan. Na een korte oriëntatie zijn wij van mening dat MediaScience in staat is om samen met ons stappen voor de toekomst te maken.”

René Zeedijk, Managing Partner MediaScience, is blij met de komst van UNICEF Nederland: “Wij vinden het fantastisch om mee te kunnen helpen aan de missie van UNICEF. Met name door onze unieke manier van aanpak, zorgen wij ervoor dat data, creatie en social media perfect worden afgestemd op elkaar.”

Over UNICEF Nederland
Kinderrechtenorganisatie UNICEF werkt samen met overheden, lokale en internationale hulporganisaties en maatschappelijke organisaties om ervoor te zorgen dat de levensomstandigheden van kinderen wereldwijd verbeteren. Op 20 november 1989 hebben de lidstaten van de Verenigde Naties het Verdrag voor de Rechten van het kind aangenomen. UNICEF spreekt landen erop aan wanneer de rechten niet worden nageleefd. Dankzij de uitgebreide samenwerkingsverbanden en het mandaat van de VN zijn zij in staat om in een land miljoenen kinderen te bereiken.

Over MediaScience
MediaScience is een digitaal marketingbureau en werd in 2011 opgericht door Boudewijn van Ewijk, René Zeedijk en Simon Aurik. Door gebruik te maken van een slimme combinatie van data, media, creatie en de nieuwste technologieën kan MediaScience per seconde op het koopgedrag van de consument anticiperen. Hiermee wordt de juiste boodschap getoond, via het juiste kanaal, op het juiste moment. MediaScience ontzorgt, innoveert en levert de hoogste service als onafhankelijk digitaal specialist.

www.unicef.nl
www.mediascience.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken