Bob van Es verlaat SchaalX
- Bureaus
- 6 aug 2015 @ 10:26
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MakersMarketing
- 6 aug 2015 @ 10:26
- Redactie MarketingTribune
Bob van Es, directeur en partner van SchaalX, verlaat het werving- en selectiebureau dat hij in 2004 oprichtte met Rik de Boer. Zijn zakenpartner gaat alleen verder met het recruitmentbedrijf.
'Het was een prachtige tijd en in elf jaar hebben we een sterk en succesvol bedrijf neergezet', zegt Van Es. 'Onze visie op de toekomst bleek niet meer helemaal parallel te lopen. Ik heb voor mijzelf de balans opgemaakt en de knoop doorgehakt SchaalX te verlaten. Ik laat het bedrijf in goede handen achter.'
Over zijn toekomstplannen zegt Van Es: ‘Zodra je een dergelijk besluit neemt en in kleine kring deelt, komt er van alles op je af. Ik neem eerst rustig de tijd om na te denken wat mijn volgende stap wordt. Ik sluit op dit moment niets uit. Een van de opties is dat ik me specifiek ga richten op de search voor de bureauwereld.’
Rik de Boer, medeoprichter: ‘Bob heeft een cruciale rol gespeeld in de snelle en succesvolle ontwikkeling van het bedrijf. Onder zijn verantwoordelijkheid is het een herkenbaar merk geworden dat staat voor het realiseren van een waardevolle verbinding tussen organisaties en professionals. Ik ben Bob enorm dankbaar voor alles wat hij heeft betekend voor ons bedrijf.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing