DDB & Tribal Amsterdam breidt fors uit met acht talenten

DDB & Tribal Amsterdam breidt fors uit met acht talenten
  • Bureaus
  • 10 aug 2015 @ 11:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractiePersonaliaBrandingReclame

Het grote reclamebureau DDB & Tribal Amsterdam heeft vandaag bekendgemaakt dat de creatieve en productie-teams worden uitgebreid met liefst acht nieuwe medewerkers. Als gevolg van het winnen van een aantal grote accounts versterkt het bureau zijn expertise door de UX-, productie- en design-afdelingen uit te breiden.

Het productieteam wordt versterkt met Erin Zito (executive producer, zie foto), Boy Sheikkariem (senior producer) en Sabine Verlinden (producer). In hun nieuwe rol zullen zij werken voor klanten als TomTom, McDonalds, adidas en KLM.

Voordat Erin Zita bij DDB & Tribal Amsterdam aan de slag ging, heeft zij meer dan tien jaar ervaring opgedaan in de marketing- en reclame-industrie. In haar vorige rol, als account director bij Triset in Chicago, was zij verantwoordelijk voor klanten als Tresemme en Nexxus. Sheikkariem was als projectmanager bij Ice Mobile verantwoordelijk voor zowel de front-end als back-end en voor de UX API.

Na zes jaar bij reclamebureau Alfred, eveneens in Amsterdam, verwelkomt DDB & Tribal opnieuw Sophie van Pelt. Dit keer zal zij aan de slag gaan als executive producer.

De designafdeling zal versterkt worden door Esmee Lechner (designer), Joris Groot (UX-designer), Kaj-Khan Hrynczenko (junior UX-designer) en Max Hopmans (junior designer). Voordat Lechner aan de slag ging bij DDB & Tribal Amsterdam heeft ze bij FHV BBDO gewerkt. Groot zal, na zeven jaar ervaring te hebben opgedaan in de creatieve industrie, het UX-team versterken samen met Hrynczenko, die recent is afgestudeerd aan Hyper Island.

Ivo Roefs, co-CEO van DDB & Tribal Amsterdam: 'Met nieuwe klanten in ons portfolio en het volume en de aard van de projecten waar we aan werken, was onze zoektocht naar nieuw talent onvermijdelijk. Het is een grote eer om zo’n schat aan expertise te verwelkomen.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken