Energize ontwikkelt contentstrategie voor Heineken en Amstel
- Bureaus
- 24 aug 2015 @ 11:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Branded contentPitchesContentStrategie
- 24 aug 2015 @ 11:39
- Redactie Bureaus
Na een korte bureauoriëntatie heeft Heineken Nederland het online bureau Energize gekozen voor de ontwikkeling van zijn strategische contentplannen voor de merken Heineken en Amstel. De samenwerking gaat direct van start.
Energize ontwikkelt voor platformen Holland Heineken House en Vrienden voor Amstel Live! een strategie met als doel de communicatie rondom de twee events herkenbaarder te maken en beter aan te laten sluiten bij de merken Heineken en Amstel. Om dit doel te halen, zal Energize de komende tijd nauw gaan samenwerken met de marketeers van Heinken Nederland.
Klaas Weima, managing director bij Energize: 'We zijn enorm blij dat Heineken Nederland voor Energize heeft gekozen. Om voor twee van deze toonaangevende merken een contentstrategie te ontwikkelen en daarmee een kader te ontwikkelen waarop Heineken en Amstel nog jaren verder kunnen bouwen is natuurlijk erg gaaf.'
Rob van Griensven, Head of Media, Sponsoring & CRM bij Heineken Nederland: 'De keuze voor Energize voelt als een natuurlijke. De ervaring van het bureau en hun visie op verdiende aandacht voor merken spreekt ons erg aan. We verheugen ons dan ook op de samenwerking en de impactvolle dingen die daaruit voort mogen komen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- bureau
- campagnes
- klant
- merk
- Vrienden van Amstel Live
- pitch
- Heineken
- Energize
- contentstrategie
- Amstel
- Holland Heineken House
- HHH
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing