Energize ontwikkelt contentstrategie voor Heineken en Amstel

Energize ontwikkelt contentstrategie voor Heineken en Amstel
  • Bureaus
  • 24 aug 2015 @ 11:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentPitchesContentStrategie

Na een korte bureauoriëntatie heeft Heineken Nederland het online bureau Energize gekozen voor de ontwikkeling van zijn strategische contentplannen voor de merken Heineken en Amstel. De samenwerking gaat direct van start.

Energize ontwikkelt voor platformen Holland Heineken House en Vrienden voor Amstel Live! een strategie met als doel de communicatie rondom de twee events herkenbaarder te maken en beter aan te laten sluiten bij de merken Heineken en Amstel. Om dit doel te halen, zal Energize de komende tijd nauw gaan samenwerken met de marketeers van Heinken Nederland.

Klaas Weima, managing director bij Energize: 'We zijn enorm blij dat Heineken Nederland voor Energize heeft gekozen. Om voor twee van deze toonaangevende merken een contentstrategie te ontwikkelen en daarmee een kader te ontwikkelen waarop Heineken en Amstel nog jaren verder kunnen bouwen is natuurlijk erg gaaf.'

Rob van Griensven, Head of Media, Sponsoring & CRM bij Heineken Nederland: 'De keuze voor Energize voelt als een natuurlijke. De ervaring van het bureau en hun visie op verdiende aandacht voor merken spreekt ons erg aan. We verheugen ons dan ook op de samenwerking en de impactvolle dingen die daaruit voort mogen komen.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken