Etcetera maakt nieuwe campagne met Evi van Lanschot

Etcetera maakt nieuwe campagne met Evi van Lanschot
  • Bureaus
  • 23 aug 2015 @ 12:29
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsZakelijkReclame

Evi van Lanschot is terug. In de nieuwe campagne van Etcetera voor private bank Van Lanschot maken we beter kennis met deze charmante online beleggingscoach. De pay-off is ongewijzigd: 'Van geld naar vermogen.'

In een door mannen gedomineerde beleggingswereld onderscheidt Evi van Lanschot zich met haar frisse blik op zaken. Niet om het per se anders te doen, maar wel omdat ze oprecht vindt dat dingen beter kunnen. Door zich goed voor te bereiden op verschillende scenario’s, laat Evi zich niet snel verrassen. Evi vindt het namelijk belangrijk dat geld op een prettige manier uitgroeit tot een vermogen, zonder de angst van een onvoorspelbare rollercoaster zoals bij beleggingen vaak het geval is.

De nieuwe campagne van Van Lanschot, de oudste private bank van Nederland, speelt zich af in een compleet nagebouwde miniwereld, waarin we deelgenoot worden gemaakt van de persoonlijke eigenschappen van Evi. Hoe ze anders naar de wereld kijkt, maar ook hoe zich dit vertaalt in haar manier van beleggen. De nieuwe commercial is sinds vrijdag live op zowel internet als televisie.

Credits

Klant: Van Lanschot
Verantwoordelijk bij klant: Monique Opdam, Durk van Hijum
Bureau: Etcetera
Creatie: Stan van Zon, Gido van der Vlies
Strategie: Olaf Arkauer
Account: Danny van de Wetering, Louise Mathlener
RTV: Rosa Staal
Productiemaatschappij: MiniVegas
Regisseur: Maarten Boon
Producer: Gerben Bruinsma
Muziek: Nando Eweg
Geluid: Merlijn Snitker
Mediabureau: PHD  



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken