PR-bureau Coopr breidt opnieuw uit

PR-bureau Coopr breidt opnieuw uit
  • Bureaus
  • 10 aug 2015 @ 09:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCommunicatieBranded contentPR

Het Rotterdamse PR-bureau Coopr breidt opnieuw uit om de verdere groei van het bedrijf mogelijk te maken. Dorieke Cieremans (PR-consultant), Rosanne van Setten (trainee) en Joost Twigt (grafisch vormgever) completeren het 18-koppige team van Coopr.

Dorieke Cieremans (29, rechts op de foto) zit inmiddels zes jaar in het vak en werkte als laatst voor SiS PR, waar ze verantwoordelijk was voor klanten als AH to Go, KitKat en Nintendo. Bij Coopr is ze gestart als PR-consultant met een focus op consumer-klanten.

Rosanne van Setten (23) heeft Sociale Psychologie gestudeerd en liep eerder stage bij Weber Shandwick. Ze is bij Coopr gestart in het traineeprogramma en zal diverse klanten ondersteunen. Daarnaast zal Van Setten vanwege haar achtergrond een belangrijke rol spelen in het insights-team.

Joost Twigt (29) is  grafisch en interactief vormgever en wordt wegens de snelgroeiende vraag naar visuele content toegevoegd aan de Content Studio van Coopr.

Jos Govaart, directeur van Coopr: 'We groeien hard. We hebben A-klanten zoals Albert Heijn, Bosch, Coolblue, Harman Kardon, Heinz, LinkedIn, Netflix, SNS Bank en Sunny Cars. We zijn erg blij dat we ondanks die groei kwaliteit kunnen blijven leveren dankzij de nieuwe aanwinsten die we nu aangetrokken hebben en zullen aantrekken.'

Coopr is een vooruitstrevend PR-bureau en specialiseert zich in het integreren van traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR wereld ingenomen en werkt het voor o.a. Albert Heijn, Bosch, Coolblue, Harman Kardon, Heinz, LinkedIn, Netflix, SNS Bank en Sunny Cars. in 2014 werd het bureau uitgeroepen als FD Gazelle, een onderscheiding voor de snelstgroeiende bedrijven in Nederland. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken