RLVNT versterkt zich met 'millennial' Ava Hoogenboom

RLVNT versterkt zich met 'millennial' Ava Hoogenboom
  • Bureaus
  • 19 aug 2015 @ 06:52
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaTrendsOnderzoekDoelgroepen

Er is al veel gezegd over ‘millennials’, oftewel Generation Y, dus mensen die ruwweg tussen 1980 en 2000 zijn geboren. En met name over hoe je ze als merk voor je kunt winnen. Om daar meer over te weten te komen heeft RLVNT er één aangenomen. Ava Hoogenboom (18) gaat de komende maanden aan de slag als social researcher.

Jurgen Retra, Strategy director bij RLVNT: 'We betrekken mensen bij alles wat we doen voor de merken waarvoor we werken. In dat kader hebben we Ava gevraagd ons mee te nemen in haar 'sociale' wereld. De komende maanden onderzoekt zij haar generatie en interviewt ze influencers, marketeers en docenten om te begrijpen hoe zij denken over haar generatie.'

Ava Hoogenboom: 'Ik heb net mijn gymnasium-diploma gehaald en heb veel zin in de komende maanden. Er is al veel onderzoek gedaan door bedrijven met als insteek 'hoe verkoop ik mijn product of dienst aan millennials? Ik wil het graag andersom doen. Starten bij hoe wij in elkaar zitten, hoe wij ons gedragen en wat onze dromen zijn.'

RLVNT is een collectief van zo’n veertig innovatieve creatieven en mediaspecialisten. Samen verbinden ze op relevante manieren mensen met merken, door communicatie te maken waar mensen echt wat mee kunnen. Communicatie die op precies het gelegen moment komt en van meerwaarde is: informatief, vermakelijk of een combinatie van de twee. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken