Starcom begeleidt lancering van Mathijs Maaltijdbox
- Bureaus
- 24 aug 2015 @ 10:45
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMediabureauFoodE-commerce
- 24 aug 2015 @ 10:45
- Redactie Bureaus
Mediabureau Starcom heeft met Mathijs Maaltijdbox een nieuwe klant binnengehaald die het segment van de maaltijdboxen wil gaan opschudden. De landelijke campagne voor dit nieuwe merk gaat vandaag van start.
In het concurrerende umfeld van maaltijdboxen is sinds april een nieuwe speler opgestaan. Mathijs Maaltijdbox neemt een unieke positie in naast de reeds bestaande maaltijdboxen met de 'familiebox', die inspeelt op drukke vaders en moeders die behoefte hebben aan een lekkere snelle maaltijd met verse ingrediënten, zonder veel gedoe.
Cornelie Weller, CEO van Starcom Nederland: 'Wij hebben in de afgelopen jaren als Human Experience Company een onderscheidende propositie in de markt neergezet waar gevestigde of startende adverteerders in een snel veranderend landschap betere en impactvollere connecties kunnen maken met hun consument. Maaltijdboxen zijn een duidelijk voorbeeld van disruptie in de markt en spelen in op veranderend consumenten gedrag dat door digitalisering wordt gedreven.'
Malcolm Burg, managing director en oprichter van Mathijs Maaltijdbox: 'Onze propositie past perfect binnen de huidige tijdsgeest en heeft in Starcom de perfecte partner gevonden die dit veranderende consumenten gedrag als geen ander begrijpt en weet te vertalen naar de juiste mediakeuzes.'
Vanaf 24 augustus start er een landelijke tv-campagne voor Mathijs Maaltijdbox waarmee meer bekendheid gegeven worden aan de nieuwste maaltijdbox.
Lees meer over Mathijs Maaltijdbox op het MT-platform Food & Retail.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- foodbox
- campagne
- mediabureau
- Mathijs Vrieze
- merk
- Starcom
- verzending
- e- commerce
- food
- strategie
- Mathijs Maaltijdbox
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing