Andrélon en JWT lanceren 'verleidelijk korte' campagne

Andrélon en JWT lanceren 'verleidelijk korte' campagne
  • Bureaus
  • 14 sep 2015 @ 12:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMerkenReclame

JWT Amsterdam ontwikkelde een campagne voor de nieuwe lijn van Andrélon, genaamd 'Verleidelijk Kort'. Deze haarverzorgingslijn is speciaal ontwikkeld voor vrouwen met kort haar. Van de 'Verleidelijk Kort'-producten worden vrouwen met kort haar wel héél verleidelijk… misschien wel iets te verleidelijk.

In de tv-commercial zien we Felien die dankzij Andrélon Verleidelijk Kort een transformatie ondergaat. Van een saaie huismus verandert ze in een verleidelijke verschijning. Ze gaat vervolgens daten met Manuel Broekman die meteen als een blok voor haar valt.

Naast de tv-commercial wordt ook print en digital ingezet. De landelijke campagne is maandag 14 september van start gegaan. 

Credits

Klant: Unilever
Bureau: JWT Amsterdam
Executive creative director: Bas Korsten, Marcel Hartog
Sr. Creative (art): Tibor van Ginkel (tvc), Gerard Foekema (print)
Sr. Creative (copy): Joep Drummen (tvc), Klaas Slooten (print
Business director: Michiel van de Graaff
SR. concept producer: Catherine van Acker
Screen producer: Lotte de Rooij, Kiek Beljaars
Print producer: Michael Leguijt
Bart Kuppens VP Marketing Foods, Home & Personal Care Benelux
Joanny Lijbers Marketing Director Personal Care Benelux
Lidewei Derksen Marketing Manager Hair NL
Fleur Polman Brand Manager Andrélon Wash & Care



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken