Digital Dinner Amsterdam in The Roast Room

Digital Dinner Amsterdam in The Roast Room
  • Bureaus
  • 13 sep 2015 @ 22:15
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Evenement

De vierde editie van Digital Dinner Amsterdam wordt op 8 oktober georganiseerd, tijdens de Amsterdam eWeek. De exclusieve avond, die in het teken staat van creativiteit en technologie, vindt plaats in het nieuwe restaurant The Roast Room.

Sinds 2012 wordt Digital Dinner Amsterdam jaarlijks georganiseerd. Traditiegetrouw is het een avond waar ruim 100 senior creatieven, design directors, strategen van vooraanstaande digitale bureaus, start-ups en merken elkaar ontmoeten - met als enige doel om elkaar te inspireren en van elkaar te leren. Hoewel er uitdrukkelijk geen agenda is, wordt de avond aan tafel opgeluisterd door een aantal sprekers die baanbrekend werk hebben verricht op het snijvlak van creativiteit en (digitale) technologie. De namen van de sprekers worden binnenkort bekend gemaakt.

Digital Dinner Amsterdam is een initiatief van Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, ACHTUNG! en Esther Leloux. Sponsor van de avond is Adobe, Friends zijn MediaMonks, Made.For.Digital, Code d'Azur, Bob Mayata, Pop The Campaign, Amsterdam Ad Blog en dit jaar dus ook The Roast Room.

De avond is exclusief toegankelijk voor genodigden, al is er wel een beperkt aantal publieke plaatsen beschikbaar via https://goo.gl/3xHBnH.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken