Jason Silva, Robert Overweg en Jaime Levy spreken op Digital Dinner Amsterdam
- Bureaus
- 26 sep 2015 @ 14:53
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Evenement
- 26 sep 2015 @ 14:53
- Redactie Bureaus
De organisatie van Digital Dinner Amsterdam maakt de sprekers voor de vierde editie bekend: Jason Silva, Robert Overweg en Jaime Levy. De drie zullen 8 oktober aanschuiven tijdens de exclusieve avond met diner.
Digital Dinner Amsterdam staat ieder jaar in het teken staat van creativiteit en technologie en vindt dit jaar plaats in het nieuwe restaurant The Roast Room. Ruim 120 senior creatieven, design directors en strategen van vooraanstaande digitale bureaus, start-ups en merken ontmoeten elkaar, met als enige doel om inspiratie op te doen en van elkaar te leren. Het animo voor de avond bleek groot: twee weken vooraf waren de tickets uitverkocht.
De eerste spreker, Jason Silva, stond niet eerder in Nederland op het podium. De televisiepersoonlijkheid, filmmaker en filosoof - ook wel de ‘Timothy Leary of the Viral Video Age’ genoemd - was spreker bij onder andere TED Global, SXSW en Cannes Lions. Ditmaal spreekt hij over exponentiële technologie en de toekomst van creativiteit. UX strateeg en professor Jaime Levy zal daarna op het podium staan met de sessie ‘When you need a UX strategy. And how to get one.’ Robert Overweg, Lead concepts & innovation bij Triple IT, laat als derde spreker zien hoe middels Virtual Reality de digitale wereld ons dagelijks leven steeds meer overneemt. Gastheer van de avond is Bert Hagendoorn.
Digital Dinner Amsterdam is een initiatief van Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, ACHTUNG! en &LELOUX. Sponsor van de avond is Adobe, Friends zijn MediaMonks, Made.For.Digital, Code d'Azur, Bob Mayata, Pop The Campaign en Amsterdam Ad Blog.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing