Loyalty Hub en 3Sixtyfive samen in omnichannel marketing

Loyalty Hub en 3Sixtyfive samen in omnichannel marketing
  • Bureaus
  • 2 sep 2015 @ 00:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaStrategieMarketingE-marketingDigitaal

Digitaal bureau 3Sixtyfive en mobile marketingplatform Loyalty Hub slaan de handen ineen en brengen een gezamenlijke propositie op de markt: een all-in-one oplossing waarmee het mogelijk wordt zowel een klantenbase als een social media-fanbase op integrale wijze te activeren en met elkaar te verbinden.

De samenwerking speelt in op de behoefte van de marketeer van vandaag. De partijen bieden samen de visie, expertise en platform om klanten en fans op relevante, inspirerende wijze centraal te zetten, onafhankelijk van plek, moment of device. Merken leren hun doelgroep beter kennen maar kunnen bovenal effectiever met hun communiceren. Branding en conversie vanuit één centraal punt.

De samenwerking maakt het eenvoudig social media-content en klantcommunicatie te integreren voor campagnes, activaties, loyaliteit programma’s en lead generation. De nieuwe propositie is interessant voor partijen als retailers, dienstverleners en NGO's, die hun 'sociale' fanbase willen converteren naar klanten en daarnaast van hun klanten ambassadeurs willen maken.

Loyalty Hub is opgericht door Aukje Metz in 2014 en is een marketingbureau dat bedrijven helpt betere klantrelaties te bouwen en ondersteunt bij het relevant communiceren met de doelgroep. Het bureau maakt het met haar platform simpel om rijke content te creëren en te distribueren over diverse mobiele kanalen.

John Meulemans, managing partner van 3Sixtyfive: 'Onze samenwerking brengt de visie en expertise van 3sixtyfive op het gebied van nieuwe technologie samen met het innovatieve platform en internationale bereik van Loyalty Hub, een krachtige combinatie voor onze opdrachtgevers.'

Aukje Metz, oprichter van LoyaltyHub: 'Ons platform brengt diverse technieken samen en ondersteunt in het beter begrijpen en bewegen van je klanten. Niet met lange rapporten maar met hapklare activaties. Om dit optimaal te benutten is het ideaal om gebruik te kunnen maken van elkaars visie en expertise.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken