TBWA zet gespreksstof op thee-labels van Pickwick

TBWA zet gespreksstof op thee-labels van Pickwick
  • Bureaus
  • 22 sep 2015 @ 15:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesInspiratiePackaging designSocial mediaCommercials

De dag doornemen met een gezellig kopje thee is een mooi traditioneel moment dat Pickwick koestert. Want bij een warm kopje thee ontstaan vaak diepgaande en mooie gesprekken. Wel zijn die gesprekken anders dan vroeger, want we worden vaak afgeleid, zoals door onze smartphones. Om onze gesprekken te verrijken heeft reclamebureau TBWA\Neboko iets nieuws voor Pickwick ontwikkeld: Tea Topics.

Deze Tea Topics zijn originele vragen afgedrukt op de eigen thee-labels van Pickwick. Elk label bevat een andere vraag, Een verrassend gesprek tijdens het theemoment wordt zo wel heel makkelijk op gang gebracht. En ook nog eens heel vaak: maandelijks worden miljoenen Pickwick theezakjes en -labels gebruikt.

Naast het verrassende gebruik van het eigen medium van de thee-labels wordt de campagne van TBWA\Neboko vanaf vandaag uitgerold via televisie, POS, Facebook en de eigen website van Pickwick.

Behalve de vragen die Pickwick nu al via de theelabeltjes stelt, is het voor consumenten ook mogelijk om via de Facebook-pagina van Pickwick je eigen vraag in te sturen. De meest originele vragen zet Pickwick op een theelabel.

Credits

Klant: Jacobs Douwe Egberts Nederland
Bureau: TBWA\Neboko
Verantwoordelijk bij klant: Ellen van der Linde, Elianette Prakken (Pickwick) 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken