Watch This Agency vernieuwt vakblad Eremetaal

Watch This Agency vernieuwt vakblad Eremetaal
  • Bureaus
  • 8 sep 2015 @ 08:34
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategiePrintBranded contentCommunicatie

Het gespecialiseerde communicatiebureau Watch This Agency gaat aan de slag voor de Federatie Goud en Zilver (FGZ). Vanaf september draagt WTA zorg voor een totale vernieuwing van de uitingen van FGZ. Het eerste zichtbare product van deze samenwerking is de periodieke uitgave ‘Edelmetaal’.

'Een future-proof mediaconcept met glans, uitstraling en inhoud', zo omschrijft WTA het geheel vernieuwde vakblad dat half oktober verschijnt. 'De nieuwe Edelmetaal heeft de ambitie om uit te groeien tot het meest aansprekende medium op het gebied van vakinformatie voor de sieraden- en uurwerkenbranche en is helemaal klaar voor de toekomst.'

De vernieuwde Edelmetaal biedt een nieuwe redactieformule in de vorm van een uitgebalanceerde mix van inspirerende artikelen, trends, boeiende achtergrondverhalen, verdiepende interviews en interessante reportages. Edelmetaal spreekt in de nieuwe vorm een nog grotere doelgroep in de branche aan.

Patrick Thio, directielid van de FGZ: 'Ik vind de nieuwe vormgeving van Edelmetaal prachtig en ik denk dat de nieuwe redactionele formule fantastisch aansluit bij alle FGZ beroepsgroepen.'

Naast de nieuwe Edelmetaal wordt de basis gelegd voor een hypermoderne aanwezigheid op de digitale snelweg met een geheel nieuwe website. Op basis van deze website wordt de verspreiding van nieuws en informatie door de FGZ sneller en adequater. 

Op de foto: WTA-directeur Harry Wijnschenk (links) met de directieleden Patrick Thio en Beeuwke Keizer van de Federatie Goud en Zilver (FGZ). 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken