Adam Noel nieuwe creative director van 180 Amsterdam

Adam Noel nieuwe creative director van 180 Amsterdam
  • Bureaus
  • 14 okt 2015 @ 13:27
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatiePersonaliaZakelijkStrategie

Reclamebureau 180 Amsterdam heeft de Amerikaan Adam Noel aangetrokken als creative director. Hij heeft in de VS gewerkt voor meerdere internationale bureaus als Droga5, BBDO, JWT en Weiden+Kennedy.

De benoeming van Noel volgt op de eerdere aanstelling van Dave Canning en Dan Treichel als executive creative directors begin dit jaar. Uitbreiding is het devies van 180, dat momenteel zijn handen vol heeft aan klanten als Asics, Qatar Airways, PlayStation, DHL en Replay.

Adam Noel maakte deel uit van het team dat afgelopen jaar in Cannes een Titanium Lion én Grand Prix won met de Microsoft-campagne Decode Jay-Z. Daarnaast werkte hij voor Unicef, Nike, Snickers en Activision.

In zijn nieuwe rol als creative director heeft Noel de taak om de reeds gevestigde reputatie van 180 Amsterdam te versterken. Wat dat betreft heeft hij een goed track-record, want hij maakte al twee bureaus in het verleden Agency of the Year. 

Over zijn nieuwe werkgever zegt Noel: 'Dit bureau heeft een rijke hstorie en een bootlading aan talent. De kans om hier te werken en veel te leren, deed me besluiten naar Europa te komen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken