Adfactor start influencer-bureau HelloSparkle
- Bureaus
- 13 okt 2015 @ 11:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Branded contentCommunityPromotieMerkenTrends
- 13 okt 2015 @ 11:09
- Redactie Bureaus
Native advertising-platform Adfactor lanceert een eigen adviesbureau voor brands en influencers, genaamd HelloSparkle. Dit bureau helpt merken met de expertise en autoriteit van influencers aan een succesvolle merkstrategie, onder het motto 'We make brands sparkle!' HelloSparkle zal naast Adfactor als onafhankelijk bureau opereren.
Als spil tussen merken en influencers wil HelloSparkle brand consultancy en influencer management 'naar een nieuw niveau tillen'. Influencers signaleren trends en weten precies wat hun doelgroep bezighoudt. Als strategisch sparringpartner voor merk en bureau vertaalt HelloSparkle deze expertise door naar een succesvolle marketingmix, bijvoorbeeld door influencers in te zetten als gezicht in een tv-commercial of als spreker tijdens een event. Daarnaast begeleidt HelloSparkle getalenteerde influencers in de ontwikkeling van hun professionele loopbaan.
'We merken dat de markt vraagt om een bureau als het onze', zegt Valentine de Jong van HelloSparkle. 'Steeds meer merken ontdekken dat ze veel kunnen leren van influencers, bijvoorbeeld over hun doelgroep of over hun product. We krijgen daarom steeds vaker de vraag of influencers breder kunnen worden ingezet, buiten hun eigen mediaplatform om.'
Influencers begeleiden
HelloSparkle beschikt over een breed portfolio aan getalenteerde influencers, bloggers, instagrammers en contentcreators. Voor elk merk en iedere campagne is er een gezicht. Elk van hen bezit een enorme kennis van wat er speelt in hun niche: welke thema’s leven er en waar is vraag naar? Als strategisch sparringspartner helpt HelloSparkle merken en bureaus om de expertise van influentials optimaal te benutten, variërend van productadvies en trendspotting tot contentcreatie. Het bureau ontwikkelt bovendien ideeën voor partnerships en contentmarketingcampagnes en regelt endorsement-deals met influencers.
HelloSparkle is er niet alleen voor brands, maar ook voor talentvolle influencers. Jezelf als influencer in de markt zetten vraagt om focus en gericht management. HelloSparkle regelt, adviseert en ontzorgt. Talentvolle influencers kunnen verder groeien met behulp van een contentstrategie, sponsorships, boekdeals en tv-optredens, maar ook met bijvoorbeeld imagomanagement, agendaplanning en legal support. Zo kunnen influencers zich focussen op wat ze goed kunnen: het creëren van aantrekkelijke en interessante content.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- influencers
- branding
- marketing
- native advertising
- bureau
- Adfactor
- HelloSparkle
- merken
- brands
- consultancy
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing