Conimex kiest na pitch voor Brompton Road

Conimex kiest na pitch voor Brompton Road
  • Bureaus
  • 19 okt 2015 @ 12:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodActivatieCampagnesPitches

Conimex haar grenzen heeft na een pitchronde gekozen voor Brompton Road. Brompton Road zal voor 2016 de shoppercommunicatie en -activatie creatief en effectief gaan ontwikkelen. De eerste activatie voor het totale retailkanaal staat gepland voor begin 2016.

De nieuwe strategie van Conimex houdt in dat het foodmerk zijn grenzen verlegt van de Indonesische keuken naar de keuken van heel Zuid-Oost Azië. Onlangs heeft het merk een serie van vijf Wok Pastes geïntroduceerd waarmee nieuwe gerechten kunnen worden gemaakt. Hiermee wil Conimex alle wokfans overtuigen en uitdagen om vaker te genieten van de intense smaak van ‘echt Aziatisch’ eten.

Brompton Road is een shoppermarketingbureau, opgericht in 2011, dat zich profileert als concept- en communicatiespecialist in de koopomgeving. Het bureau ziet elk contactmoment tussen merk en shopper als belangrijke kans om van shoppers loyale kopers van merken, producten of diensten te maken. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken