[Commercial] De extra ballen van Unox

[Commercial] De extra ballen van Unox
  • Bureaus
  • 21 okt 2015 @ 11:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodCampagnesCommercialsMerken

Het is weer herfst, dus voert Unox campagne voor warme soep. Het Unilever-merk introduceert drie nieuwe soepen, waaronder een tomatensoep met extra gehaktballen. In de speciaal toegespitste tv-commercial laat reclamebureau TBEWA\Neboko zien hoe je die extra ballen kunt verdienen.

'De warmte van een bord soep raakt iedereen, zeker als het buiten koud en nat is', zo luidt de toelichting van het bureau. 'Maar binnen datzelfde bord soep zit altijd nog een extra teken van liefde: de hoeveelheid soepballetjes. De vraag is natuurlijk: wie heeft een extra balletje verdiend?'

Vanaf deze week is de nieuwe Unox-spot 'Plassen stampen' op televisie te zien. Hij wordt ondersteunt in print, waar de nadruk meer ligt op productpromotie. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken