Dick Buschman (Achtung) in bestuur Esprix
- Bureaus
- 30 okt 2015 @ 12:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DesignawardsPersonalia
- 30 okt 2015 @ 12:40
- Redactie Bureaus
Dick Buschman, mede-oprichter van digitaal bureau Achtung, versterkt het Esprix-bestuur. Hij was eerder onder meer bestuurslid van de Vea.
Peter Paul Blommers, voorzitter Esprix: 'Wij zijn er trots op dat Dick een bijdrage gaat leveren aan de Esprix. Zijn bureau is dit jaar uitgeroepen tot Bureau van het Jaar, en Dick is door zijn ervaring met de VEA en met initiatieven als het jaarlijkse Digital Dinner de ideale representant van de nieuwe lichting creatieven. Naast Dick zitten Hans Koeleman (KPN) en Ronald Velten (IBM) in het bestuur. Met deze bezetting kunnen we de nieuwe koers van de Esprix krachtig uitdragen én de volgende innovatieslag maken.'
Dick Buschman over zijn toetreden: 'Bij de Esprix kiezen creatieven en marketeers samen het beste werk van Nederland. De kruisbestuiving tussen de juryleden is inspirerend en levert interessante discussies op. Deze openheid is bepalend voor de toekomst van het communicatievak: de symbiose van verschillende disciplines zorgt voor de echte vernieuwing. En de Esprix kan daar, nog meer dan nu al, een aanjager in zijn.'
Inzendingen voor de Esprix worden vanaf dit jaar gelijkwaardig beoordeeld op het creatieve idee en het resultaat. Het gewicht dat voorheen werd toegekend aan de gedragscomponent maakt plaats voor een nieuwe manier van beoordelen die de samenstelling van de jury van 120 personen afkomstig van de creatieve en mediabureaus en adverteerders weerspiegelt.
Inzenden kan tot 31 december via Esprix.nl
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing