Hein van Es nieuwe partner Fronteer Strategy

Hein van Es nieuwe partner Fronteer Strategy
  • Bureaus
  • 20 okt 2015 @ 10:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaInnovatieStrategieEngagement

Na vijf jaar als strategist bij Fronteer te hebben gewerkt, is Hein van Es (37) benoemd tot partner van het in co-creatie gespecialiseerde strategie-adviesbureau. Hij sluit zich hiermee aan bij oprichters Martijn Pater en James Veenhoff, en zal zich vooral richten op digitale merken en vraagstukken. Ook wordt hij verantwoordelijk voor de financiën van het bureau.

'Ik ben er trots op dat we in de afgelopen roerige economische periode als bureau ieder jaar zijn gegroeid; niet alleen in grootte, maar ook in vorm en resultaat bij onze klanten', zegt Van Es. 'Het is mijn ambitie om onze gedeelde energie en ondernemerszin de komende jaren nog verder uit te bouwen naar een solide basis, waarop opdrachtgevers heel makkelijk kunnen inhaken om zo, dankzij onze innovatie-expertise, nog meer impact te kunnen maken voor hun klanten.'

Innovatie en co-creatie

Fronteer Strategy is een strategie-adviesbureau uit Amsterdam, met als missie om bij te dragen aan de ontwikkeling en impact van bijzondere innovaties voor merken, maatschappij en milieu. Het bureau is gespecialiseerd in ‘expert co-creatie’; ze betrekt klanten en experts in gestructureerde, waardevolle samenwerkingen.

Naast zijn werk voor Fronteer Strategy is Van Es mede-oprichter van Teamers.com. Teamers is het grootste onafhankelijke sportplatform van Nederland en geeft gebruikers het overzicht over alle wedstrijden, trainingen of afspraken met het eigen sportteam.

Voorheen was Van Es werkzaam voor Sala Lee, onder meer als brandmanager Pickwick. Hij woont in Amsterdam is getrouwd met Meike van Es-Vriesendorp, director Marketing & Format e-Commerce bij Albert Heijn. Ze hebben samen drie dochters.

Wat is Fronteer Strategy?

Fronteer Strategy begeleidt organisaties in het ontwikkelen van nieuwe producten, diensten en merkproposities. Door middel van zelf ontwikkelde co-creatie methodieken, wordt de kennis van zowel opdrachtgevers, gebruikers als experts samengebracht. Dit resulteert in vernieuwende, relevante maar vooral impactvolle concepten die bestaande business, producten en diensten verbeteren en nieuwe creëren.

De founding partners van Fronteer Strategy zijn Martijn Pater (tevens initiatiefnemer NDSM Energie) en James Veenhoff (tevens initiatiefnemer: Denim City). Het klantportfolio bestaat onder meer uit Philips, Heineken, Univé, HEMA, ROC van Amsterdam, KLM, Bugaboo, FrieslandCampina, PON, Westland Kaas en KPN.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken