Het PR Bureau werkt voor telecombedrijf Voys

Het PR Bureau werkt voor telecombedrijf Voys
  • Bureaus
  • 27 okt 2015 @ 09:23
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRMobileZakelijkKlantenCommunicatie

De zakelijke telecomaanbieder Voys is een strategische samenwerking aangegaan met Het PR Bureau om zijn verhaal beter uit te dragen. Het bureau gaat Voys ondersteunen in haar missie 'om zakelijk Nederland beter bereikbaar te maken en te bevrijden van langdurige, complexe contracten, met behulp van een telefooncentrale in de cloud'.

Voys is een zakelijke telecomaanbieder die sinds 2006 vaste telefonie aan bedrijven levert, van telefooncentrale tot telefoonnummers en de bijbehorende toestellen. Dat alles via VoIP, dus via het internet. Door continue innovatie biedt Voys niet alleen een telefooncentrale in de cloud, maar ook eigen ontwikkelde applicaties en de mogelijkheid deze applicaties te koppelen aan telefonie. Ondernemers hebben zo altijd en overal maximale vrijheid en bereikbaarheid. 

Naast een vooruitstrevend product hanteert Voys een vooruitstrevend organisatiemodel, zonder management en zonder functies. In dit holacratische organisatiemodel vormen vrijheid en ruimte de basis voor leuk en effectief werken. Iedereen is ondernemer en daarmee verantwoordelijk voor zijn eigen werk en plezier. Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau: 'We zijn zeer geïnspireerd door de innovatieve producten en idem visie van Voys. We maken hun bijzondere verhaal graag breder zichtbaar.'

Voys is een spin-off van TNO en levert sinds 2006 vaste telefonie aan bedrijven. Het bedrijf gelooft dat zakelijke telefonie beter kan. De mensen die bij Voys werken en klanten die op een persoonlijke, open en ondersteunende manier worden geholpen staan centraal. Dit vertaalt zich in: advies van mensen met verstand van zaken, een eenvoudige webomgeving waarin de klant zelf de beste telecomoplossing kan bouwen en contracten die per dag opzegbaar zijn.

Het PR Bureau is in 2005 opgericht en houdt zich bezig met onder meer merkcampagnes, categoriecampagnes, productintroducties, copy, brand experience events, woordvoering en issue & crisis campagnes.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken