Kingsday ontwikkelt VEH-merkthema 'Sta sterker'

Kingsday ontwikkelt VEH-merkthema 'Sta sterker'
  • Bureaus
  • 15 okt 2015 @ 14:43
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingCampagnesCommercialsMerkenConsumenten

Vereniging Eigen Huis lanceert deze week een nieuw merkthema: 'Sta Sterker.' In de door Kingsday ontwikkelde campagne moet duidelijk worden hoe de 720.000 leden elkaar letterlijk sterker maken. Zo steunen ze elkaar als hun belangen in het geding komen, helpen ze elkaar bij vragen rond de aankoop van een huis en kopen ze als collectief veel voordeliger in.

'De vereniging is moderner dan ooit', aldus Frank Muller, sectormanager Marketing & Communicatie van VEH. 'Want consumenten zoeken elkaar meer dan ooit op. Om collectief in te kopen, op fora en sociale media of in publieksacties. Vereniging Eigen Huis doet dat al 40 jaar zeer succesvol. We bundelen de kennis, kracht en expertise van onze leden en zetten dat in voor het individu.' Het nieuwe thema benadrukt dat gevoel: samen sta ik sterker. De gezamenlijke kracht van alle leden, werkt in ieders voordeel.

Campagne met ‘leden-mens’

In de door Kingsday ontwikkelde commercials presenteert Vereniging Eigen Huis de ‘leden-mens’, een sterke verbeelding van de gezamenlijke kracht van leden. Voor de eerste campagne rond Collectieve Inkoop Energie zien we hoe de gelaagde leden-mens de onderhandeling met de grote energiebedrijven moeiteloos in zijn voordeel beslecht.

In de tweede spot, die half november van start gaat, draait alles om het kopen van een huis en hoe een individueel lid daarbij profiteert van de opgebouwde kennis en expertise. Geen andere partij dan Vereniging Eigen Huis heeft immers zoveel huizen helpen kopen, geen andere partij biedt zoveel onafhankelijke en deskundige ondersteuning met advies, producten en diensten.

Credits

Klant: Vereniging Eigen Huis
Verantwoordelijk bij VEH: Frank Muller, Annemieke Stiemer
Strategie en creatie: Kingsday
Regie en fotografie: Arthur Mebius
Productie: We are Will
Geluid: The Ambassadors
Postproductie: Darlings



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken