Starcom en VONQ werken samen aan employer branding

Starcom en VONQ werken samen aan employer branding
  • Bureaus
  • 22 okt 2015 @ 13:21
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieMediabureauDigitaalBig data

De bureaus VONQ en Starcom gaan een strategisch samenwerkingsverband aan op het snijvlak van marcom-vraagstukken met betrekking tot employer branding, digital media performance en recruitment. De samenwerking richt zich op de activiteiten op het gebied van data, content en product-innovaties.

Starcom bedient naast haar lokale portfolio, vanuit Nederland ook de internationale markt voor verschillende accounts. Het idee is om verschillende proposities in gezamenlijkheid te ontwikkelen voor verschillende markten.

Cornelie Weller, CEO van Starcom: 'Wij geloven in de focus van specialisme, maar alleen als deze echt geïntegreerd wordt aangeboden. Het partnership met VONQ stelt ons in staat om vraagstukken op het gebied van recruitment-marketing voor onze klanten nog specifieker in te richten.’

Tycho van Paassen, partner en co-founder van VONQ: 'Het unieke aan onze dienstverlening inzake recruitment-marketing is dat wij op basis van de informatie uit onze datasystemen heel precies kunnen inschatten wat een mediakanaal gaat bijdragen aan het succes van een recruitment-campagne.'

VONQ is expert op het gebied van recruitment-marketing en helpt bedrijven beter te werven met de inzet van recruitmentdata, innovatieve tools en recruitment marketing kennis. Met het hoofdkantoor in Nederland en meer dan 1.000 mediakanalen in het portfolio probeert VONQ voor elke vacature de juiste doelgroep te bereiken. In 2013 heeft VONQ het gratis recruitmentsysteem Qandidate.com gelanceerd, waar inmiddels meer dan 14.000 bedrijven wereldwijd gebruik van maken. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken