Ster meldt 10 kwartaalwinaars Gouden Loeki

Ster meldt 10 kwartaalwinaars Gouden Loeki
  • Bureaus
  • 6 okt 2015 @ 11:48
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameCommercialsTelevisieAwards

Driekwart van de kanshebbers voor de Gouden Loeki 2015 is inmiddels bekend. Ook in het derde kwartaal waren weer veel nieuwe tv-commercials te zien. Uit al deze campagnes heeft het onafhankelijk publiekspanel van GfK tien winnaars gekozen.

De tien commercials uit het derde kwartaal die straks kans maken op de Gouden Loeki zijn:

Bavaria – Hardlopen – Selmore
Bavaria – Terras – Selmore
Bol.com – School en studie - Etcetera
Centraal Beheer Achmea – Feestje – DDB & Tribal Amsterdam
De Efteling – Echt waar!
Esso – Fuel Your Senses - DDB
Ford – C-Max – Blue Hive
Holland Casino – Glamping – TBWA\Neboko
Jumbo – In iedereen schuilt een kampioen – Alfred International
SIRE – XTC-Facts – Willem de Kooning Academie i.s.m. Marcel Hartog

Bekijk alle genomineerde commercials hier.

In totaal zijn nu 30 kwartaalwinnaars bekend. Aan het eind van het jaar hebben we 40 kwartaalwinnaars die opnieuw aan het publiekspanel worden voorgelegd. Hieruit komt de top-10 van 2015 waarop het Nederlands publiek online kan stemmen. De uiteindelijke winnaar van de Ster Gouden Loeki 2015 wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel van GfK en voor 50% door het Nederlands publiek. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken