TBWA\Neboko werkt voor Nelson Schoenen

 TBWA\Neboko werkt voor Nelson Schoenen
  • Bureaus
  • 12 okt 2015 @ 00:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Pitches

Nelson Schoenen heeft zijn communicatiebelangen ondergebracht bij TBWA. Het Nelson Magazine is de eerste invulling. TBWA\Neboko werkt aan het merk zelf, dat vervolgens via Neboko Live vorm krijgt.

Laura van Dam, marketing manager van Nelson: 'Bij ons gaat het om meer dan alleen schoenen. Door de overvloed aan aanbod is het belangrijker dan ooit om een goed verhaal te hebben. Met nog sterkere storytelling, zullen we voor een nog betere binding met onze doelgroep zorgen, zowel offline als online. TBWA heeft alle disciplines in huis om ons hierbij te helpen.'

Nelson Schoenen heeft 110 winkels en biedt haar collectie ook aan via Nelson.nl.

www.tbwa.nl
www.nelson.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken