The Crazy Ones verzorgt 'purpositionering' Maas
- Bureaus
- 27 okt 2015 @ 09:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesZakelijkBrandingMerken
- 27 okt 2015 @ 09:39
- Redactie Bureaus
Het Rotterdamse creative purpose agency The Crazy Ones heeft het Eindhovense bedrijf Maas, marktleider in food & beverage vending machines, ondersteund met de purpositionering. De huisstijl is aangepast, evenals de pay-off: 'Threat Yourself Well'.
In samenwerking met algemeen directeur Wouter Fijnaut en marketingdirecteur Marlies van Lohuizen werd de purpose van het bedrijf aangescherpt en de ‘story to tell’ herschreven. ‘Mensen in een passende omgeving op een verantwoorde en innovatieve manier altijd en overal toegang geven tot eten & drinken van hoge kwaliteit is waar Maas zich komende periode op gaat focussen’ stelt Van Lohuizen.
De nieuwe pay-off luidt ‘Treat Yourself Well’ en dient ter inspiratie naar de doelgroepen voor Maas om te kiezen voor gezonder en voedzamer eten en drinken, met soms ook een gewoon lekker geniet momentje. Tevens werd de naam, het logo, de website en de complete huisstijl aangepast naar een uitstraling die bij de nieuwe richting aansluit.
Maas is gespecialiseerd in koffie-automaten. Het bedrijf, dat ook in het buitenland actief is, heeft 800 werknemers en bedient 4.500 bedrijven en instellingen die zorgen voor 2,5 miljoen consumpties per dag. Wouter Fijnaut heeft gewerkt bij Heineken en Douwe Egberts. Marlies Lohuizen bij Hero & Coca Cola.
The Crazy Ones is naar eigen zeggen het eerste 'creative purpose agency' in Nederland, opgericht in 2013 door Peter Kornaat en Reinoud Wolff (foto, voormalig werkzaam voor McDonald’s, Unilever, Ben & Jerry’s en Heineken). Het bureau werkt voor internationale klanten als Tomorrowland, Big Green Egg en Ecover, en nationale klanten als Nedvang, Rabobank Rotterdam, SNV, La Ligna, en de gemeenten Amsterdam en Dan Haag.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing