The Gardeners werkt voor Optimax in campagne #voedingscomplimenten

 The Gardeners werkt voor Optimax in campagne #voedingscomplimenten
  • Bureaus
  • 23 okt 2015 @ 09:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

In opdracht van Optimax is een onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction. Het doel van het onderzoek was om inzicht te krijgen in de struggle die moeders voeren om de dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen aan hun kind te geven.

79% van de peuters eet te weinig groenten blijkt uit onderzoek uitgevoerd in opdracht van Optimax. Daarom is Optimax begonnen met de campagne #voedingscomplimenten. Een initiatief, in samenwerking met KeetSmakelijk, om kinderen met meer plezier groenten en fruit te laten eten.

Optimax heeft samen met KeetSmakelijk een platform ontwikkeld met gratis recepten, geheimen en tips, om kinderen met meer plezier groenten en fruit te laten eten.  

Credits 

Bureau: The Gardeners | Creatie: Kim Triesscheijn, Jarr Geerligs, Elise van der Velde | Account: Liza Mastenbroek en Fleur Munniks de Jongh Luchsinger | Productie film: Vaudeville (Marc Bodeman) | Regisseur film: Mattijs Mollee | PR: The Gardeners, Bernadette Eckebus | Onderzoek: Motivaction | Huisstijl, logo: Studio Doen | Design website: Studio Doen | Facebook pagina Optimax: The Gardeners | Webbouwer: Canners | In samenwerking met: KeetSmakelijk

www.thegardeners.nl
www.optimax.eu

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken