Therese Noorlander (Coca-Cola) en Roland van Maanen (ABN Amro) nieuwe bestuursleden BVA

Therese Noorlander (Coca-Cola) en Roland van Maanen (ABN Amro) nieuwe bestuursleden BVA
  • Bureaus
  • 16 okt 2015 @ 09:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMarketing

Therese Noorlander (Director Public Affairs and Communications bij Coca-Cola Nederland) en Roland van Maanen (Brand & External Communications bij ABN Amro) zijn toegetreden tot het bestuur van BVA bond van adverteerders.

Therese Noorlander heeft binnen het BVA-bestuur samen met Debbie de Wagenaar (McDonald’s) de pijler ‘Verantwoord communiceren’ in portefeuille. Noorlander: 'Er is zo veel gaande rond digitale en sociale media dat het goed is om dit met elkaar te stroomlijnen om zo ook de toegevoegde waarde vanuit en voor adverteerders te kunnen bepalen. Samen hebben we veel kennis en ervaring. Daarom zet ik mij graag met collega-bestuurders in om te helpen bij een slimme krachtenbundeling in het belang van verantwoorde communicatie.' 


Van Maanen over zijn toetreden tot het BVA-bestuur: 'De BVA heeft een indrukwekkende ledenlijst. En organiseert met haar partners al jaren mooie events waar vakprofessionals kennis kunnen opsnuiven over de vele ontwikkelingen in ons vak. Ik zou graag een steentje willen bijdragen samen met mijn mede bestuursleden om de BVA propositie scherp te houden en daarin de behoefte van de leden te vertegenwoordigen. Samen met Wil Giezenaar (Pon) staat het 'samenbrengen' en delen van relevante kennis, elkaar kunnen ontmoeten en inspireren centraal in onze portefeuille.'

Het BVA bestuur is als volgt samengesteld:

• Frenkel Denie, Category Director EMEA en Global Digital Marketing Leader, FrieslandCampina – voorzitter

• Nico Rijkhoff, Director Brand, Ziggo – vicevoorzitter

• Heleen Crielaard, Manager Communicatie & Corporate Affairs, Rabobank – penningmeester

• Harry Dekker, Media Director, Unilever

• Wil Giezenaar, Manager Marketingcommunicatie, Pon’s Automobielhandel

• Debbie de Wagenaar, Director Corporate Communications & Public Affairs, McDonald’s

• Therese Noorlander, Director Public Affairs and Communication, Coca-Cola Nederland

• Roland van Maanen, Brand & External Communications, ABN Amro

BVA is vertegenwoordiger van adverteerders en heeft als doel: het bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van leden. 

www.bva.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken