Center Parcs kiest Coopr als PR-bureau

Center Parcs kiest Coopr als PR-bureau
  • Bureaus
  • 25 nov 2015 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatieMarketingPromotiePitches

Center Parcs heeft PR-bureau Coopr ingeschakeld voor de Public Relations en marketing van het eigen merk. Aan deze keuze ging een bureaupitch vooraf. Coopr is sinds begin oktober officieel aan de slag voor Europa’s grootste aanbieder van korte vakanties.

Jackie van Buuren, PR & Communication officer Center Parcs: 'We kijken erg uit naar de samenwerking en we hopen samen met Coopr een krachtig team te vormen om media en influencers te kunnen laten kennismaken met de veelzijdigheid van het Center Parcs-merk.'

Jos Govaart, directeur en medeoprichter van Coopr is trots op de winst: 'Het is natuurlijk een eer om voor zo’n bekend merk als Center Parcs te werken. Wie kent de parken niet! We kijken enorm uit naar de samenwerking.'

Coopr is een snelgroeiend PR-bureau dat zich specialiseert in het integreren van traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Het bureau behoort volgens Het Financieele Dagblad tot de snelstgroeiende bedrijven van Nederland. Coopr werkt voor merken als Albert Heijn, Coolblue, Heinz, JBL, LinkedIn, Netflix, Siemens en SNS.

Center Parcs Europe bestaat uit de dochterbedrijven Center Parcs en Sunparks en is onderdeel van de Pierre & Vacances Center Parcs Group. Vandaag de dag omvat de groep vijf toeristische merken: Pierre & Vacances, met de labels premium en villages clubs, de Maeva resorts, Center Parcs, Sunparks en Adagio City Aparthotel. Het totale aantal accommodaties bestaat uit bijna 50.000 appartementen en bungalows in Europa. In 2013/2014 realiseerde de groep een omzet van 1.415 miljoen euro en verwelkomde 7,5 miljoen bezoekers. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken