Hema start zoektocht naar leukste 'Sinter Songwriter'

Hema start zoektocht naar leukste 'Sinter Songwriter'
  • Bureaus
  • 11 nov 2015 @ 11:18
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesActiesMarketing

Hema gaat op zoek naar de leukste 'sintersongwriters' van ‘t hele land. De campagne, gecreëerd door creatief bureau XXS Amsterdam, is woensdag live gegaan en loopt tot aan het Sinterklaas-weekend. Iedereen mag meedoen. Groot, klein, samen of alleen: als je maar een nieuw sinterklaaslied maakt. Een wedstrijd 'waarin meezingen belangrijker is dan winnen'.

Op 19 november worden de tien leukste inzendingen bekend gemaakt. Deze winnaars krijgen de kans om hun lied op te nemen in een professionele geluidsstudio, waarna het album zal worden uitgebracht op Spotify. Na die tijd blijft inzenden mogelijk want iedere week wordt een weekprijs uitgereikt!

Desiree Vernie, manager marketing & communicatie Hema:  'Over het Sinterklaasfeest wordt heel veel gezegd en geschreven. Wij willen het graag gewoon weer terugbrengen naar waar het wezenlijk om te doen is: een feest voor kinderen.'

Hans van Nood en Remy Kurpershoek, executive Creative Directors van XXS: 'Met dit concept zetten we het Sinterklaas feest weer centraal op een manier die past bij Hema. De campagne is geheel in-house gecreeerd en geproduceerd: Van conceptontwikkeling tot en met de opnames van het album voor op Spotify.'

XXS Amsterdam won onlangs na een pitch het Hema-account. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken