Inzending geopend voor SAN Accenten

Inzending geopend voor SAN Accenten
  • Bureaus
  • 4 nov 2015 @ 08:50
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardCampagnesMarketingReclame

Het nieuwe SAN-seizoen is weer begonnen. Adverteerders en bureaus kunnen hun beste reclamewerk en campagnes van het jaar 2015 inzenden voor het SAN-jaarboek. Het zal dan beoordeeld worden door één van de elf SAN-jury’s.

Het nieuw te produceren SAN Jaarboek 2015 geeft weer een compleet overzicht van het opvallendste, creatiefste en effectiefste reclamewerk van dat jaar. Van online actie tot landelijke campagne. Effectiviteit en creativiteit. Dáár wordt het werk op beoordeeld. Omvang en budget tellen bij de jurering niet mee.

Dit zijn de 11 categorieën voor 2015: Business-to-Business, Corporate (incl. Personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Excellent, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Smart Idea en Vrije Tijd. Gejureerd door 220 juryleden, allen adverteerders die bepalen wie de winnaars worden.

Nieuwe categorie: Smart Idea

Smart Idea is een nieuwe categorie bij de SAN Accenten, ofwel een prijs voor een slim idee, slimme strategie of slim mediagebruik. Deze categorie is in het leven geroepen voor de kleinere (activatie) campagnes of ideeën die op een kwalitatief hoogwaardige en vooral ook kosteneffectieve manier hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedrags-doelstellingen.

Geef je werk een plek in het SAN Jaarboek 2015. Reserveer tot uiterlijk 17 december a.s. één of meerdere pagina’s in het SAN Jaarboek waarin al het ingezonden werk een plaats krijgt.

www.sanaccent.nl  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken