Louise Brierley-Ingham general manager FinchFactor

Louise Brierley-Ingham general manager FinchFactor
  • Bureaus
  • 5 nov 2015 @ 13:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCommunicatieCreatieStrategie

FinchFactor heeft Louise Brierley-Ingham benoemd tot general manager. Deze benoeming volgt op een periode van robuuste groei van het communicatiebureau gespecialiseerd in de creatieve industrie, inclusief nieuwe klanten en een nieuwe hoofdkantoor in Londen.

Louise heeft tien jaar gewerkt in de PR-branche van Londen en Amsterdam. Twee jaar geleden begon ze bij FinchFactor als communications director, waarbij ze verantwoordelijk was voor accounts als 180 Amsterdam, DDB & Tribal Amsterdam, MediaMonks en The Next Web.

In haar nieuwe rol zal Brierley-Ingham zich onder meer bezighouden met het kapitaliseren van de bureau-reputatie in meer Europese landen. Aandachtsgebieden daarbij zijn creativiteit, design en innovation. FinchFactor focust zowel op nieuwe klanten als het versterken van bestaande klantrelaties.

De extra promotie van het eigen bureau volgt op recente nieuwe 'wins' in zowel Amsterdam als Londen, met name Anomaly, Beatport en Mother London.

Kerrie Finch, oprichter en CEO van FinchFactor: 'Louise is a key asset in FinchFactor’s growth. Since day one she has proven herself to be a true ambassador for cross-borders communications excellence within our industry. Clients trust and respect her instincts. She is exceptional at building a multi-disciplinary team which partners with our clients on their route towards best of breed success. Creating this position for her, as part of FinchFactor’s expansion, was a no-brainer.'

Louise Brierley-Ingham over haar nieuwe functie bij FinchFactor: 'The potential for international growth at FinchFactor is rather astounding. We have worked hard to build a really strong team within the business, who live and breathe communications and consistently deliver outstanding client work. We continue to partner with the world’s best creativity and innovation players and I look forward to being part of the future success of FinchFactor.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken