Steam is grote winnaar bij Magneten 2015

30nov 201509:53
  • Bureaus
  • 8826 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameAwardCampagnesCommunicatie

nieuws Reclamebureau Steam is met vier van de zes prijzen de grote winnaar geworden bij de Magneet-uitreiking. De jury van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft zes Magneten uitgereikt voor de beste cases in arbeidsmarktcommunicatie. Steam won met de doelgroepcampagnes voor mariniers en 'air controllers’ van het Ministerie van Defensie (‘Je moet het maar kunnen’) en voor de campagne ‘Crimediggers’ van de Nationale Politie. Die laatste campagne werd ook uitgeroepen tot beste geïntegreerde arbeidsmarktcampagne.

De Magneten werden donderdag feestelijk uitgereikt in het krantencafé van uitgever en SJP-hoofdsponsor TMG. In de bijeenkomst, die door ruim 140 genodigden werd bezocht, werden eerst de 11 nominaties bekend gemaakt. Vervolgens werden de Magneten uitgereikt aan de, volgens de verschillende jury’s, beste campagnes op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie van 2014-2015.

Dit zijn de winnaars van de Magneten 2015:

Categorie Campagne/Actiesites

Titel HBO-V in de ouderenzorg – Daar zit meer achter
Opdrachtgever ActiZ & Verpleegkundigen en Verzorgenden Nederland
Bureau Made By Jack

Categorie Online campagnes

Titel Air Controller (blinded wingsuit man)
Opdrachtgever Ministerie van Defensie
Bureau Steam / Maximum

Categorie Online campagnes

Titel Marine versus
Opdrachtgever Ministerie van Defensie
Bureau Steam

Categorie Overige online en interactieve media

Titel #crimediggers
Opdrachtgever Politie
Bureau Steam

Categorie Mobiel

Titel Grip op Ebola
Opdrachtgever Rijksoverheid - Expertisecentrum Org. & Personeel
Bureau Kaliber

Categorie Geïntegreerd

Titel #crimediggers
Opdrachtgever Politie
Bureau Steam

'Er waren ook dit jaar weer vele mooie en verrassende inzendingen. Goed was ook om te zien dat de jury echt elke case binnenste buiten keerde en uiteindelijk leverde dat een mooie lijst winnaars op', aldus SJP-voorzitter Jeroen van den Brink.

Ook dit jaar was er een competitie op scholen uitgeschreven onder de noemer Academie Talent. De opdracht dit jaar was het ontwikkelen van een campagne voor het Ronald McDonald Huis Sophia Rotterdam. Uit de vele inzendingen kwam het team Betke Winters en Bo Kleuskens van Fontys Hogeschool Communicatie Creatief als winnaar uit de bus en won de Academie Magneet.

Jeroen van den Brink: 'Het is fantastisch om te zien hoeveel jong talent Nederland rijk is. We hadden dit jaar weer meer en betere deelnemers. En in tegenstelling tot de afgelopen jaren hebben we de deelnemers vanaf de briefing gevolgd door gedurende het proces met ze te reviewen. Daarmee hebben we de lat nog hoger gelegd maar waren de resultaten er ook naar. De winnaars zijn dan ook meer dan terechte winnaars.'

Alle Magneet-winnaars staan op www.sjp.nl  




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners