Steam is grote winnaar bij Magneten 2015
- Bureaus
- 30 nov 2015 @ 09:53
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameAwardCampagnesCommunicatie
- 30 nov 2015 @ 09:53
- Redactie Bureaus
Reclamebureau Steam is met vier van de zes prijzen de grote winnaar geworden bij de Magneet-uitreiking. De jury van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft zes Magneten uitgereikt voor de beste cases in arbeidsmarktcommunicatie. Steam won met de doelgroepcampagnes voor mariniers en 'air controllers’ van het Ministerie van Defensie (‘Je moet het maar kunnen’) en voor de campagne ‘Crimediggers’ van de Nationale Politie. Die laatste campagne werd ook uitgeroepen tot beste geïntegreerde arbeidsmarktcampagne.
De Magneten werden donderdag feestelijk uitgereikt in het krantencafé van uitgever en SJP-hoofdsponsor TMG. In de bijeenkomst, die door ruim 140 genodigden werd bezocht, werden eerst de 11 nominaties bekend gemaakt. Vervolgens werden de Magneten uitgereikt aan de, volgens de verschillende jury’s, beste campagnes op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie van 2014-2015.
Dit zijn de winnaars van de Magneten 2015:
Categorie Campagne/Actiesites
Titel HBO-V in de ouderenzorg – Daar zit meer achter
Opdrachtgever ActiZ & Verpleegkundigen en Verzorgenden Nederland
Bureau Made By Jack
Categorie Online campagnes
Titel Air Controller (blinded wingsuit man)
Opdrachtgever Ministerie van Defensie
Bureau Steam / Maximum
Categorie Online campagnes
Titel Marine versus
Opdrachtgever Ministerie van Defensie
Bureau Steam
Categorie Overige online en interactieve media
Titel #crimediggers
Opdrachtgever Politie
Bureau Steam
Categorie Mobiel
Titel Grip op Ebola
Opdrachtgever Rijksoverheid - Expertisecentrum Org. & Personeel
Bureau Kaliber
Categorie Geïntegreerd
Titel #crimediggers
Opdrachtgever Politie
Bureau Steam
'Er waren ook dit jaar weer vele mooie en verrassende inzendingen. Goed was ook om te zien dat de jury echt elke case binnenste buiten keerde en uiteindelijk leverde dat een mooie lijst winnaars op', aldus SJP-voorzitter Jeroen van den Brink.
Ook dit jaar was er een competitie op scholen uitgeschreven onder de noemer Academie Talent. De opdracht dit jaar was het ontwikkelen van een campagne voor het Ronald McDonald Huis Sophia Rotterdam. Uit de vele inzendingen kwam het team Betke Winters en Bo Kleuskens van Fontys Hogeschool Communicatie Creatief als winnaar uit de bus en won de Academie Magneet.
Jeroen van den Brink: 'Het is fantastisch om te zien hoeveel jong talent Nederland rijk is. We hadden dit jaar weer meer en betere deelnemers. En in tegenstelling tot de afgelopen jaren hebben we de deelnemers vanaf de briefing gevolgd door gedurende het proces met ze te reviewen. Daarmee hebben we de lat nog hoger gelegd maar waren de resultaten er ook naar. De winnaars zijn dan ook meer dan terechte winnaars.'
Alle Magneet-winnaars staan op www.sjp.nl
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- vacatures
- recruitment
- Actiz
- jury
- TMG
- Steam
- Magneten
- HRM
- arbeidsmarkt
- Defensie
- SJP
- campagnes
- Crimediggers
- Politie
- awards
- Magneet
- arbeidsmarktcommunicatie
- banen
- 2015
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing