Stephen Joss nieuwe creative director DDB & Tribal
- Bureaus
- 10 nov 2015 @ 09:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaCreatieReclameStrategie
- 10 nov 2015 @ 09:25
- Redactie Bureaus
DDB & Tribal Amsterdam heeft Stephen Joss aangesteld als nieuwe creative director. In zijn nieuwe functie zal Joss een creatief team vormen met Bram Holzapfel. Het reclamebureau maakte eerder al bekend dat het team wordt uitgebreid met creative directors Ed van Bennekom en Jasper Diks, die afkomstig zijn van N=5.
Voor deze nieuwe aanstelling werkte Stephen Joss (op foto rechts) al sinds 2013 bij DDB & Tribal Amsterdam als senior art director. Samen met Holzapfel is hij verantwoordelijk voor wereldwijde prijswinnende campagnes, zoals #ChampionTheMatch voor Heineken International. Ook heeft hij gewerkt voor klanten als McDonald’s, Adidas, KLM en TomTom. Voorheen maakte hij carrière in Australië bij DDB Sydney en GPY&R Melbourne. Hier won hij meerdere prijzen, waaronder Cannes Lion, Eurobest en Effies.
'Ik voel me vereerd om tot creative director van DDB & Tribal Amsterdam benoemd te worden', zegt Stephen Joss. 'Ik werk nu meer dan vier jaar in het DDB-netwerk en heb altijd het werk van het Amsterdamse bureau bewonderd. Om nu deel uit te maken van de leiding van het bureau is ontzettend leuk. Als je kijkt naar onze expertises dan vullen Bram en ik elkaar goed aan: we streven er naar om onze klanten te helpen in het navigeren door het snel veranderende communicatielandschap.'
Joris Kuijpers, executive creative director van DDB & Tribal Amsterdam: 'In de jaren dat Stephen bij ons bureau heeft gewerkt, heeft hij laten zien dat hij een bijzonder getalenteerd creatief is. Samen met Bram zal hij onze positie in het maken van wereldwijd uitzonderlijk werk versterken.'
De aanstelling van dit creatieve duo is voorgegaan door de eerdere aankondiging dat creative directors Ed van Bennekom en Jasper Diks zich ook bij het bureau voegen. Het creatieve team, dat overstapt van onafhankelijk bureau N=5, zal vanaf 16 november bij DDB & Tribal Amsterdam aan de slag gaan.
Bram Holzapfel (links) en Stephen Joss, nieuw creatief team van DDB & Tribal.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Ed van Bennekom
- creative director
- creatie
- Jasper Diks
- Stephen Joss
- DDB
- N=5
- reclamebureau
- Bram Holzapfel
- DDB & Tribal
- team
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing